fjerde gang Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Heihei Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i å strikke, men det er begrenset hva vi trenger av ullklær her hos oss, men jeg strikker videre alikevel... Er det noen som er interessert i å kjøpe hjemmestrikket ulltøy? Jeg strikker nesten hva det måtte være både til barn og voksne Jeg tar tre ganger så mye som garnkostnaden, dvs koster garnet 100,- så tar jeg 300,- for plagget pluss frakt Jeg kan kontaktes på e-post: [email protected]
*tingeling* Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Strikke du sånne marius gensere og? i rosa ogkvitt?
pimpernell Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 har du noen bilder på nett av produktene dine?
fjerde gang Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Ja jeg strikker mariusgensere også, i alle størelser og farger. Jeg har dessverre ikke fått lagt ut noe bilder eller noe noe sted på nettet av det jeg har laget, det kommer men jeg vet ikke helt når for jeg har ikke funnet noe sted å legge det ut, men hvis du er interessert så send meg en mail så kan jeg få tatt noen bilder i full fart og maile deg
Krokka og prinsessa Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Hei. Litt utenom tema, men ser inne på profilen din "tredjegang" at du ønsker å skifte nick, men at det ikke går an... Joda, d gjør d ) Gå inn på din egen side, og trykk på brukerinformasjon øverst. Så endrer du nicket der inne.
fjerde gang Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2008 Takk, nå følte jeg meg litt fjern... men det er ikke første gangen ;-)
Krokka og prinsessa Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Hehe, kjenner meg igjen. Er fjern til tider jeg også ;o)
fjerde gang Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2008 Tror det å være fjern er noe som kommer med barna og jeg er ikke voerbevist om det slipper så lett ;-)
Mazza** Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Hm..det skal jeg jammen tenke litt på...jeg suger nemlig når det gjelder strikking..hehe...men elsker strikket tøy...er såå deilig! Kan jeg finne noe selv eller og evnt sende over til deg??
fjerde gang Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2008 Klart du kan finne noe selv å sende over, du finner mye fint rundt omkring på nettet, f.eks nøstebarn har mye fint, og garnstudio Send meg en mail
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå