KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg er nå i min 6 pp, uten noe flaks..Vet at det ikke er unormalt, og at det er mange som sliter med det å bli gravid, men jeg kjenner jeg blir smertende gal i hodet når alle rundt meg er gravide, og/eller får barn.. Jeg og kjæresten hadde sex, uten å la det gå inne i meg sist, og da viste det seg at han fikk orgasme uten utløsning..Nå blir jeg kjempebekymret for at det kanskje er noe mer galt enn at det bare går treigt, og det er derfor jeg bare gråter nå... Har noen andre av dere opplevd det her, og hva tror dere det kan være?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Har du merket det før da, at han ikke fikk utløsning? Renner det ikke "guffe" ut igjen? Snakk med ham om dette er noe som skjer til vanlig eller om det var denne ene gangen. Går han på noen medisiner som kan virke inn på utløsningen?
lana<3 Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Så trist at det ikke har lykkes for dere enda...men det er jo ikke unormalt at det kan opp i ett år...er du over 35 år så skal du ikke vente mer enn et halvt år.... Har aldri hørt eller vært i sammen med en mann som kan ha orgasme uten utløsning jeg....er du sikker på at alt er ok med mannen din....vil det si at når han fikk utløsning så kom der ingen væske ut??For så lenge der er væske er der sæd....for det om det er blankt.... Det er vanskelig for andre å se hva problemet deres er om dere i det hele tatt har problemer...det kan nok bare tester vise. Kan fortelle om min venninne som nettopp ble prøver: Hun gikk til legen og tok alle vanlige helsetester både på henne og mannen, sjekket for jernmangel(Kan gjøre at det blir vanskeligere å bli gravid) og vitaminmangel. Hun fikk henvisning på gynekolog for å se at alt var ok der...noe det ikke var, hormontestene hennes og den innvendige ul viste at hun hadde pcos så nå vet hun at det kan ta lenger tid for henne å bli gravid og hvorfor...
lana<3 Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Jeg gikk også til legen når vi begynte å prøve for å ta de vanlige testene, jeg fikk påvist jernmangel og folatmangel....så det tok noen mnd før jeg også ble gravid.... Lykke til du...
maria isabell Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 vart gravid i 7 pp....var ganske oppgitt,men tenk på de som strever 4 år før de blir gravid...kan bare tenke meg hvor fælt det må være...så er de de som blir gravid med beskyttelse...rare greier....men er du redd det er noe galt med sæden til din mann er det jo lett å undersøke:) eg gråt hver gang mensen kom, var grusomt,følte eg mistet hver gang,fordi eg håpet så mye hver eneste mnd....vet hvordan du har det:) men det ordner seg...
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2008 Takk for alle svar. Det som skjedde var at det ikke kom noen ting, nada liksom...Det var helt rart...Vi tror ikke vi har opplevd det der før, men det er jo ikke bestandig like lett å vite når man hele tiden skal passe på at det er inne i en, og ikke kommer utenpå... Jeg skulle vel kanskje vært å tatt tester jeg også, bare for å være sikker, men er så redd for at jeg får høre noe jeg ikke vil høre.. Mannen min vil seff gå til legen med sitt om det viser seg at det skjer flere ganger..Men jeg klarer liksom ikke å la være å tenke på om når det har skjedd en gang, er det noen problemer som gjør at det skjer, og som kanskje gjør svømmerene litt mindre svømmere når utløsningen kommer...Om dere skjønner hva jeg mener?? Vi er så klar for å bli gravide, og det er sååå ondt når det ikke går, og spesielt når man opplever sånt..Man blir liksom ikke ved sine fulle fem, og jeg får bare lyst til å ligge å gråte hele tiden...
AO3 Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Det er ikke unormalt å få orgasme uten å få sædavgang, og det er heller ikke unormalt å få sædavgang uten å få orgasme. Naturen er merkelig slik - det meste er faktisk normalt! Jeg ville ikke stresset noe med akkurat dette. Jeg tror nok kjæresten din hadde merket det hvis det *aldri* kom noe sæd - og du også, for den del. Hvis det skjer en gang i blant, bør det ikke påvirke sjansene deres for å bli gravide. Lykke til! Plutselig sitter den, vet du. Det er nok av historier om det her inne - folk som har prøvd lenge, kanskje i flere år - og plutselig sitter den lille spiren.
Julispire! Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Tror ikke det er unormalt! Min sambo trenger ikke å få orgasme og utløsning samtilig. Han kan få orgasme, så må han fortsatt bli litt stimulert for at utløsningen skal komme, litt etter. Har også vært omvendt! Håper det er en liten trøst!? Lykke til!
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2008 Tusen takk for svar, de to siste svarene hjelpte meg masse:)
AO3 Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har ikke vært borti dette selv, men jeg har lest at noen menn kan få to orgasmer på "rappen" når de ikke får sædavgang samtidig med den første orgasmen... Så de synes naturlig nok at det hele er helt topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå