Gå til innhold

hei er d noen som har stikking i underlive ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

e 34+5 idag å har smerter i underlive , jormora sier at d e 1cm åpning , å d kan ta fra 24t opp t 1 uke enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt masse stikkinger i underlivet de siste ukene, har tretten dager igjen til termin. Har vært til kontoll hos legen i dag og det er visst helt vanlig, så lenge hodet ligger å presser nedover. Hvorfor har du egentlig sjekket om det er noe åpning? Du har jo i utgangspunktet en del uker igjen til termin. Jeg har ikke blitt sjekket for det enda. Og det ble jeg ikke når jeg gikk med førstemann heller. Har slitt en del med blærekatar de siste månedene og stikkingene kunne visst komme i fra blæra også i følge legen. Urinprøven i dag var ikke bra, så jeg fikk pencelin. Da pleier noe av stikkingen å bli borte noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen *fødeklar*

Jeg er i uke 38, og har masse stikkinger i underlivet. Har hatt det i et par uker. Ingen som har sjekket åpning hos meg heller.

 

Forrige svangerskap sjekket de ikke åpningen før en uke etter terminen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde de ikke på meg heller =) Trodde det var sånn de sjekket når det var tegn til at fødselen var i gang eller når man hadde gått over terminen. Det er kanskje forskjellig fra sted til sted, eller jordmor til jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 37 og har hatt mye menssmerter og stikkinger de siste 4 dagene. Skal til jordmor neste uke og da skulle hun sjekke om det var noe åpning..hvis jeg kommer så langt. Har masse symptomer på at det nærmer seg med stormskritt.. hadde det har vært førstemann.. hadde jeg trodd fødselen var igang hele tiden;) Var hos legen i dag, og han trodde også at en fødsel ikke var langt unna.. Jeg gleder meg sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har ogsä begynnt ä merke dette. Föles pä en annen mäte enn tidligere i svangerskapet (i födselskanalen) Tidligere (1 trimester) var det forran pä magen.. Er i uke 36 nä... Blir spennende ä se när det skjer noe..

 

Bor i Tyskland, og her fär jeg GU hver gang jeg er hos legen (nä er det hver 2 uke) Og da skjekker hun jo ogsä om det er noe äpning. Pä tirsdag var det ingen äpning, men etter det begynnte stikkningene hos meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har massse stikkinger i underlivet, hatt det siden uke 32 vell.

Siden han snudde hodet ned, virker som han ligger å koser seg riktig der nede ved å gnikke frem og tilbake den slampen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mye stikking helt nederst i magen i det siste..

Enkelte ganger sitter jeg rolig og spretter opp av det. Forferdelig vondt..

Håper ikke dette er veldig vanlig i løpet a fødselen for dette er vondt så jeg håper det går over snart.. Er 38 uker på vei og hodet har vært festet i to uker nå..Termin 11.Feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde mye av de stikkningene forrige svangerskap også og tenkte at hvis smerten skulle være slik under fødselen så trodde jeg ikke jeg klarte det, for syns den stikkingen er ubehagelig/vond på en fæl måte.

Men hiukser ikke noe til den stikkingen under fødsel, smertene kom mer innenfra på en måte ikke der det stikker nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...