balsam Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 er det i det hele tatt mulig?? huff... hadde en hel haug med snuppa også og var inn og ut av sykehuset pga sammentrekninger og fare for for tidlig fødsel.! men husker ikke når de begynte.. skal sies at jeg har hatt et enormt press på meg om dagen og er drit sliten..
Dailis Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Hadde mange og vonde før den tid med alle mine svangerskap. Men det kan være at kroppen din sier stopp også. Min gjorde det en gang, fikk premature rier, men etter en del avslappning ble det bra igjen. Er de smertefulle?
Sjefsmegga Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Helt normalt :-) Hadde det med både nr 2 og nr 3 :-) Prøv å hvile når du kan..jeg gikk med 2cm åpning og kraftige kynnere 3 mnd før termin med nr 3...hun kom ikke før hun skulle lell..
balsam Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 ja!! er sånn at jeg må sette meg ned eller skifte stillig i senga dersom jeg er der! kjenner det fra skrittet og langt opp i hele magen og ryggen!! men går over etter at jeg har satt meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå