Gå til innhold

når er det vanlig å flytte den lille på eget rom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjellig fra familie til familie:) Vi flytta gutten vår inn på eget rom for ca 2-3uker siden og da var han nesten 6mnd. Funker veldig greit og vi sover mye bedre alle mann:)

Skrevet

vi la vår lille tulle på eget rom da hun var 2,5 mnd. da hadde hun begynt å sove hele natten igjennom. dette fungerer veldig bra for oss. nå sover vi godt alle sammen - hele natten

Skrevet

tror ingenting er vanlig..

det kommer helt ann på ungen og foreldrene.

vi flytta henne på eget rom da hun var 4 uker gammel. har gått utmerket for henne i allefall. Sover MYE bedre alle sammen =)

Skrevet

Når du er klar for det:)

Jeg flytta han da han var 3 mnd.. da vi kjøote nytt hus å han fikk eget rom.. hadde vi hatt rom der vi bodde før til han hadde jeg gitt han eget rom ganske fort etter fødselen.

Venninna mi ga jenta eget rom etter 2 el 3 uker..

KJenner ei som har en 11 mnd gutt og har han på sitt rom enda....

Står vel på om du er klar for å sette henne på rom. hørt jo fortere jo bedre..

Skrevet

Sorry... Ble litt fort skriving og mange skrivefeil.. hehe

Skrevet

Thea Imilie var 12 uker, kunne godt flyttet før,gikk kjempe greit det;)

Skrevet

Flyttet henne på eget rom når jeg var ferdig med nattammingen. Da var hun 8 mnd. Akkurat passe. Etter det sov både jeg og snuppa natta igjennom....ja etter en liten nattpupp-avenningsuke :)

Skrevet

uff..jeg vil ikke flytte babyen min på eget rom...er så redd for at hun skal slutte å puste og at jeg ikke skal merke det slik at jeg ikke får utført HLR....livredd for krybbedød, spesielt fra 2-4 mnd da d er hyppigst....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...