Gå til innhold

Bløtkake - trenger forslag til fyll!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å fylle bløtkakene med det samme, og trenger litt ny inspirasjon. Så jenter, hva fyller dere i deres bløtkaker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

boysenbærsyltetøy (er vel det det heter, sånne blå bringebærlignende bær) smørt på ene delen og så krem med valnøtter og banan i oppå der før lokekt legges på. vanlig krem på toppen og rundt og så marsipan.

den fikk jeg mye skryt for i allefall

Skrevet

I bunner som er delt i tre: Ett lag med vaniljekrem, og ett lag med hermetiske fersken som du moser. Bunnene dynker du lett med sukkerlaken fra ferskenboksen.NAM

Skrevet

Pleier alltid å blande bringebær (som man kjøper i poser) i sukker og krem. Bruker det som fyll.

Min favoritt hvertfall.

Skrevet

Jeg laget til dåpen flere kaker, men 1 kake skilte seg klart ut det var

bløtkake med gelelokk, inni hadde jeg moset banan blandet med krem, i det neste laget hadde jeg vaniljekrem...

Nei, uff, nu må æ lage kaka på nytt, den er bare så knallgod..

Skrevet

P.S. gå inn på "detsoteliv.no" slafs

og se på bløtkaker

Skrevet

rips og vaniljekrem! NAMMM

Skrevet

Spiste en nydelig bløtkake på storefjell i helga..

Den var fylt med kiwi. banan og druer..

Fikk lyst på kake jeg nå...

Skrevet

Pleier å bruke 3-delt bunn, dynker dem i enten juice eller saften fra en boks med coctailblanding (hermetikkboks med blandet frukt). Nederste lag bruker jeg krem, syltetøy (bringebær eller jordbær) og banan i skiver, neste lag bruker jeg krem og coctailblandingen, og på toppen pynter jeg med krem og enten mer coctailblanding eller andre bær.

Skrevet

Den aller beste bløtekake i verden er helt enkel.

Bringebær, sukker og krem. Så friskt godt og aldeles herlig!

Skrevet

en pose med frosne bringebær som du tiner, strø litt sukker på. bland det inn med litt av kremen. det fikk jeg masse skryt for i dåpen =)

Skrevet

Takk for masse gode forslag! Tror nesten jeg må prøve boysenbærvarianten, for den hørtes litt ny og spennede ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...