Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Fikk i mars i fjor satt inn en hormonspiral, og har ikke hatt menstruasjon siden før jeg ble gravid med nr2 (utenom renselsen de første ukene etter fødsel da..), utenom noen små rødbrune slim-greier ett par ganger da... Men nå etter nyttår fikk jeg omgangssyke med oppkast og diaré, og noen dager etter det fikk jeg tanken: tenk om den falt ut når jeg var syk...? Og det hjalp jo ikke akkurat på at jeg for en uke siden fikk igjen mensen da... Så det jeg lurer på er om det kan skje at man går fra ingen mens til mye med spiralen? trodde det var enten eller... og at om du da ikke hadde så ville det ikke komme før den da ble tatt ut feks..? noen som vet...??
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 *dyttelitt*
frøy@ Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Tror det er liten fare for at den falt ut mens du var syk og jeg tror det er mulig at du kan få mensen tilbake lenge etter at du har satt inn spiralen. Jeg fikk satt inn spiral i oktober og har enda ikke hatt mensen. (10 mndr siden jeg fødte..) Hvis du er i tvil så ta en tur til fastlegen, h*n sjekker om den er på plass på 1/2 min! :-)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 hehe.. jeg håper jo det bare er så enkelt som at mensen rett og slett har kommet tilbake, var bare så psycho siden jeg begynte å tenke: oi, har den falt ut?? rett før jeg fikk den tilbake.. Var veldig sånn første mnd den var inne, men siden har jeg ikke tenkt så mye på det Frister så lite å stikke til legen å sitte der med bena i været lissom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå