Anquor Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Eg har ei søt lita jente på 5 1/2 mnd ho har i den siste tida fått tenner og vore sjuk og difor har vi skjemt ho bort med å bære på ho å ha ho på fanget og leike med ho i sofaen og på golvet heile dagane. Men no er kvar dagen her tennene har komt opp og jenta er so og sei frisk igjen, men ho nektar å leike seg sjølv! ho er blid og gla når eg sit med ho, men så snart eg røyser meg å går so begynner ho å skrike. Ingenting er bra nok... Kva skal eg gjere så ho kan lære seg å leike seg aleine på golvet igjen? eg har prøvd med nye leiker, legg ho på kjøkkene når eg er der å gjer ting så ho kan sjå meg. Men ho skal bere opp i armane mine eller så skal eg ned på golvet til ho... Eg får no ikkje gjort noko!
grå :) Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 sett henne på gulvet i små perioder om gangen. la henne få skrike litt før du tar henne opp igjen. det er litt faser som kommer og går. blir nok bedre etterhvert, men kan nok hende du må trene henne litt på det
selfangerkjerringa Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Signerer grå her. Et tilleggstips er at om du har henne på gulvet på kjøkkenet mens du gjør andre ting, så kan du bøye deg ned og gi henne en leke, reise deg igjen og fortsette med ditt litt. La henne skrike littegrann. Poenget er at du dermed trener henne på at hun ikke blir løfta hver gang hun greier å fange din oppmerksomhet. Etter noen ganger forstår hun at når mamma bøyer seg ned så er det ikke ensbetydende med at hun plukker meg opp. Lykke til
Anquor Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 jo takk for tips eg gler meg egentlig til ho klarar å krabbe no, reknar med det blir litt meir spennande å vere på golvet då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå