Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg sliter med svært mange personlige problemer, og føler jeg ikke klarer å være mamma akkurat nå, selv om jeg er utrolig glad i henne. Klarer jeg ikke akkurat nå, jeg sliter med alkoholproblemer og vil få hjelp, min mor tilbød meg akkurat hjelp. Hun mener hun kan ha henne om helgene, eller jeg flytte ut en stund og være for meg selv en stund.. Jeg føler jeg har ikke ork til noe og at om jeg ikke gjør noe nå, blir det bare værre.. Noen som har efaring med noe lignende ? vet ikke helt hva jeg bør gjøre.. føler meg som en mislykket mor..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Uff da. Det høres ikke ut som du har det lett nå nei. Hvordan har du tenkt å takle alkoholproblemet ditt da? Har du begynt å gå til samtaler hos terapeut/grupper eller liknende? Vanskelig å si noe om hva som er best for deg og din datter før det er avklart..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Hvis du ikke vil ha barnevernet innblanda, så er det nok best at moren din tar seg av barnet, mens du jobber med problemene dine. Lykke til.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Så fantastisk av henne å stille opp for deg, klart man kan ha det vel? Håper du klarer å komme deg ut av alkoholproblemene dine for din og ditt barns skyld:)
Winterlady Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Det viktigste er nok at du får et ordentlig behandlingstilbud og avlastning fra moren din mens du får dette. Ikke overlat datteren din til moren din, og prøv å ordne opp i det alene... Modig av deg å ta tak i problemene dine ihvertfall! Og husk at din datter trenger deg og din kjærlighet, men kan klare seg med litt mindre av deg til du er frisk og kan gi henne det på en fullverdig måte . Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå