Gå til innhold

Malamari:)


kaos83

Anbefalte innlegg

heisann:)

kan du se hvor sambo har lagt fra seg en liten orange notisbok, mp3spiller og kortmappe? Jeg klarer ikke se det selv:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. Er han litt distre for tiden?

Nå har jeg ikke så mye erfaring med å finne igjen ting, men det første som dukket opp var ei jakke. Ser ut som den er ganske mørk. Er usikker på hvilken av tingene som kan befinne seg der. Men se i lommene, tror det kan være mp3 spilleren. Notisboken føler jeg ligger i en skuff, eller på et bord. Får opp at den ligger mellom noen papirer og litt.

Har dere en mørk bil? Det dukker også opp, kan være at dere vil finne kortmappen eller noe der.

 

Håper du kommer med tilbakemelding etterhvert. Som sagt har jeg ikke gjort dette så mye, så vet ikke hvor treffsikker jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) ja han er veldig distre ALLTID:)

Vi skal lete senere idag, vi har hvit bil men vet hvilken bil d kan hende du ser:)

Skal gi deg tilbakemeld når vi har letet:) Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

Vi har en hvit bil så skjekket noen andre biler først, men kortmappen lå i vår bil, men det er mørkt der den lå nedi mellom setene:) så du er flink. Det andre har vi enda ikke funnet...

jeg er så frustrert her, jeg fortsetter og teste slike rare positive tester, tok en i forgårs, og jammen kommer det ikke en knall blå men veldig tynn strek, arg gir snart opp å teste . kommer det mage så tror jeg kanskje på de haha:)

Hvordan går d med deg,?

Jeg har problemer med spåingen om dagen er vell litt på andre tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint dere fant igjen kortmappen da..får tro at dere finner igjen det andre snart også.

 

Tror du er gravid jeg da.. Fikk jo opp det så klart sist. Har du hatt mensen enda da? Tror du skal ta deg en tur til legen og måle hcg, rart at du tester positivt hvis du ikke produserer det. Merklig dette.

 

Går bra med meg.. Føler det går bedre og bedre med spåingen.

Kan være greit og ta seg litt fri når man har en del å tenke på. Da kan du heller komme sterkere tilbake senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ja det er rart for jeg føler meg gravid, er kvalm og har null energi og sånne stikninger i magen... Har hatt mensen, men tetet etter det, men de testene er ikke klare positive, så har sikkert vært gravid og mistet tenker jeg:(

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...