Ms.Smith Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Vet at det kan være farlig å bruke den inni når man er gravid, men er det farlig når man prøver å bli gravid? Kan det skade å bruke den når de små er på vei for å finne frem inni der?
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Kan jeg aldri tenke meg at det er. Skal man ikke kunne kose seg fordi om man prøver da?? Du kan jo skaffe deg en sånn liten klitorisstimulator, funker jo bra det.....
kropp Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Babyen inni magen reagerte på duren fra en barbermaskin jeg skulle frisere meg med til fødselen:-) Om det er farlig med vibrator vet jeg ikke, men babyen min likte ikke durelyden fra barbermaskina så det kan jo hende at de reagerer på lyden fra en vibrator da:-)
anka81 Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 hei.. vet ikkje hvordan det er når man prøver... men har lest en eller annen plass i ei helsebok , at det ikkje er bra når man er blitt gravid..
kei80 Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Leste i siste utgave av bladet Gravid at det var helt ufarlig og for babyn var det som en behagelig massasje.Men var vel ment itl en som er ganske langt på vei..
Gurine Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Da jeg gikk gravid for 3,5 år siden, leste jeg at det ikke var skadelig å bruke den utenpå, men at man skulle være forsiktig med å bruke den inni. Det var i tilfelle det kunne fremkalle en spontanabort. Er vel ikke sikkert faren er stor, men best å være føre var vel. Kan ikke tenke meg at det har noen betydning om man bruker den mens man prøver, i hvertfall ikke før EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå