pandabjørn Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 hvor kan jeg finne sanger som vi kan synge alle sammen både før og etter maten??
pandabjørn Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2008 er det ingen som skal ha sanger i bryllupet sitt???
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Nei huff! Slike egenkomponerte sanger er helt grufullt!! Vi skal IKKE ha det.
Sivalur Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Såklart vi skal ha sanger!!!!!!!!!!! Det har det vært i alle bryllup jeg har vært i og det er jo så gøy!! Jeg har tenkt å skrive en sang til gubben og så regner jeg med at hans foreldre skriver en sang til han og pappa skriver helt sikkert en til meg. Og så får jeg se om jeg enten finner en takk-for-maten sang i et hefte fra noen av de bryllupene jeg har vært i, eller kanskje pappa kan dikte en, han er flink å skrive sanger og har tidligere skrevet for kolleger ol. Men - svar på spørsmålet ditt hadde jeg egentlig ikke.... det jeg er vant med er at noen har diktet. F.eks. hender det jo at søsken dikter til brud eller brudgom også. Får se om noen andre her har noen tips.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Nei, jeg har ikke lyst til å ha sanger. fordi vår familie ikke er av den sang glade typen. De fleste sitter bare å surmuler når noen trekker fram en sang som er dikta på melodien til dyrene i afrika.... Så jeg skal spare alle for den reprisen..
Sivalur Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Hm der sier du noe. Min familie synger nok, men verre med samboer sin familie. Og så skal vi invitere en del gjester som ikke snakker norsk, men vet jo ikke hvor mange av de som ender opp med å komme da... Men nei, sanger må vi ha uansett, får satse på at min familie (3-4 stk som de er) og vennene fra Norge synger høyt nok hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Jeg vet ikke hvor mange sanger det blir, toastmaster holder styr på alt slikt. Men jeg synes både sanger og taler hører med i et bryllup. Har aldri vært i et bryllup uten sanger, jeg... Hun i sangogtalehjelpen diktet sangen min, og vi kjøpte også velkommen- takk for maten og kaffesang av henne, det var sånne generelle som hun fikset litt på. Kjempelurt, da ble det ikke dyrt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå