Gå til innhold

Greit med miniklyx i uke 36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler ikke at jeg får tømt meg i dag, vært på do flere ganger og gjort nr to men jeg blir jo ikke ferdig!

Kjenner litt ubehag i magen å pga det, gjør liksom litt vondt når ungen rører på seg og når jeg reiser meg opp...

Er ikke treig i magen eller noe, akkurat passe liksom. Får bare ikke tømt meg, og da lurer jeg på om det er greit å bruke sånn miniklyx?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tro det skulle gå bra? Driver med samme greia selv jeg, er så irriterende å aldrig bli ferdig.. Jeg er i uke 38. Men får man kjøpt sånn mini-klyx noe sted da?

Skrevet

Trodde de hadde det på apoteket jeg, men har ikke sjekket...

Så glad jeg ble for å høre at jeg ikke er alene om dette, uansett hvor kjipt det er!:o)

HI

Skrevet

Ja greit å vite at en er flere :)

Er vel bare at det begynner å bli trangt om plassen inni der tenker jeg, og så har jeg hørt at mot slutten når livmoren driver å øver seg med sammentrekninger så påvirker det tarmen slik at en kan ha hyppige små avføringer også, så er sikkert helt normalt. :)

Man kan kanskje kjøpe det på apoteket ja, de kan kanskje svare på om du kan ta det også? Vurderer å gjøre det samme selv. Er ikke bare hyggelige ting som oppstår under graviditet nei, hehe.

Skrevet

Ja de kan jo svare på det, håper jeg....:o)

Det er vel bare sånn sterkt avføringsmiddel man ikke skal ta når man er gravid, og det sier de i fra om har jeg hørt..:o)

Off, håper ikke det skal fortsette sånn i enda 4 uker, syns det er slitsomt å fly sånn på do jeg!

HI

Skrevet

Nei får håpe vi slipper det, har vært litt opp og ned for min del.. Men du får ha lykke til videre og med fødsel og alt, takk for chatten :)

Skrevet

Tusen takk det samme!:o)

Håper vi slipper å gå så innmari mye lenger noen av oss, både med "problemet" og som gravide...

Mange klemmer fra utålmodige HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...