allerhelstNorge Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg kjenner at i dag er jeg glad for å være meg og at jeg er heldig: Som får lov til å være mamman til to av de flotteste jentene i verden. Som har en god, snill og tålmodig sambo. Som snart skal begynne på nytt studium. Som snart skal flytte nærmere flyplass og fly til Norge. Som får lov til å oppleve å bo i utlandet og lære masse nytt og annerledes. Som får lov til å beholde gamle, gode venner. Som får god støtte av familie. Som får lov til å oppleve en god vårdag med sol og blomstrende krokus i slutten av januar. Som får lov til å se lys i tunnelen som ofte er svært svart. Som ikke jobber full tid akkurat nå. I dag har jeg gått med klassen til 5-åringen til biblioteket. Vi gikk gjennom parken i vårsola og tittet på krokus og påskeliljer i knupp. Nå har jeg hentet yngsteprinsessa og vi skal ut på lunch med en venninne. Det er kjempegodt å kun jobbe 2 netter (fred og lør). Jeg synes jeg får mye mere ro og tid til jentene mine og det er godt å vite at om de er syke kan jeg være hjemme uten å måtte ringe jobben først. Er det noe som skjer på skolen kan jeg få lov til å hjelpe til der uten at jeg må bytte vakter etc. Og så kan jeg stikke innom her noen ganger i løpet av dagen.... Glad i dere jenter. Vi snakkes snart! Ha en utrolig flott ettermiddag og kveld. Koz
Trollmora Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Fortsett og gled deg over livet ditt og kos deg i vårsola! Det er deg vel unt ) Innimellom er det godt å stoppe opp og reflektere litt over hvor heldig man faktisk er!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Takk for et koselig innlegg som handler om at det er godt å være akkurat den man er:-) Vi trenger noen sånne innimellom alt det andre som irriterer og plager oss:-) Smil til verden og verden smiler tilbake:-) Herlig å lese om sånne tanker og følelser! Glad i deg også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå