Gå til innhold

synes det er dumt med utskjellings meldinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sier jeg takk for meg på denne siden. Uheldigvis sa jeg min mening om afipran, noe som utløste diverse meldinger. Det er helt ok. Men jeg liker ikke at noen av dere sender meg personlige meldinger til postboksen min og skjeller meg ut pga at jeg har forklart litt om erfaringer.

Sier igjen beklager så masse hvis jeg har støtet noen. Melder meg herved ut av barnimagen.

Men jeg sier igjen.... beklager om jeg er litt anti afipran.

MVH

Håpermye

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette synes jeg var veldig synd.. man er her for å få råd, og da må man tåle å høre ulike meninger..

Synes du skal bli her jeg ;)

Skrevet

Jeg syns og du skal bli her! Ikke hør på de tullingene!

Skrevet

Synes ogsaa du skal bli.

Jeg fikk utrolig pepper for en mnd eller to siden, da jeg mente man maatte strukturere SA og MA prat til visse traader, saa man ikke skremte vannet av folk her inne... =o) Det skulle jeg aldri gjort (har mistet noen ganger selv, saa det var ikke at jeg var ufoelsom eller noe) folk ble helt fra seg og jeg ble et lite hatobjekt en uke, men saa tenkte jeg at skal virkelig folk som skjeller meg ut faa vinne? Skal jeg slutte aa vaere her? Jeg har da aldri faatt noen som er "ute etter meg" foer, har alltid hatt hyggelige dialoger, faatt masse hjelp og hjulpet noen selv ogsaa i over 1,5 aar? Saa jeg bet meg i det, var bare taus en uke og saa kom jeg tilbake som normalt. Det er ofte ikke saa personlig det som blir skrevet, men folk som bare blaaser ut og ikke helt tenker seg om. Var jo en solid greie her forrige uke og da mente jeg ogsaa litt, det er foerste gang noen sinne jeg har ment noe om en spesiell BIMmer, og det er fordi jeg synes at denne over tid hadde vaert utrolig ufoelsom og ikke brydde seg om at andre ble saaret og irritert.

Jeg gjorde som deg da jeg fikk pepper, beklaget et par ganger. Og vet du hva?? =o) Da har du gjort ditt.

Og har man personlige meninger, saa presiserser man bare dette, da trenger ikke noen bli fornaermet. Det er mange gode maater aa skrive ting paa. Jeg har IKKE lest hva du har ment om noe som helst! Det er ikke relevant, det er prinsippet om at du ikke maa la noen jage deg ut er jeg opptattt av.

Haaper du blir og ha et fantastisk svangerskap! Jeg er jammen meg 15 uker og snoker enda inne paa 1. trim, hehe..... Saa jeg blir og blir og blir.... =o))

Skrevet

Da fant jeg traaden du hadde svart paa. Synes det var informativt, etter aa ha scrollet kjapt. Men vanskelig aa si hvordan alle mottar meldinger da, det har man aldri garanti for. Men det var en faglig kommentar slik jeg ser det. Men, det var MEG da...bare min mening.

Skrevet

eg har forsvart deg:) Du har helt rett:) prostafen er best:) har kontakter i helsevesenet og doktorene har delte meninger om andre kvalmetabletter enn prostafen:) håper du leser dette og de andre inleggene på tråden din:) mangen andre har forsvart deg også:) vet at du mente det godt...her inne på 1 trim er det noen som liker å lage dårlig stemmning...hev deg over de...de har sagt mye styggt til meg også....mesteparten her er snille:) eg ønsker så inderlig at vi skal støtte,hjelpe hverandre og komme med gode råd...livet er tøfft...vi trenger en kardemommeby her inne:)

Skrevet

Signerer det femina sier,jeg syns også at det du har svart er en faglig kommentar!!

Syns du skal bli her.

Misforståelser er jo ikke så uvanlig da alt går i tekst...

Skrevet

Et forum er jo for å diskutere og gi råd, dele erfaringer .

Og erfaringene er ulike..

Men å begynne å skjelle ut noen på PM det må jeg si er utrolig drøyt.

Er man ikke voksnere enn det, så er man ikke voksen nok til å få unger hell!!

Er jo mi mening

Skrevet

Er egentlig fra 2 trimester, men er her inne og lurtitter på hva dere på 1 trimester snakker om. Og jeg synes ikke du skal slette profilen din her på Barn i Magen pga noen som lager kvalm. Det er desverre alltid noen av dem...

Jeg synes det du skrev var informativt, og siden du selv har erfaringer med hvordan afipran kan gi komplikasjoner, synes jeg det var på sin plass at du informerte om dette.

Legen min har sagt akkurat det samme til meg, og advarte mot Afipran da jeg var på mitt kvalmeste i 1 trimester.

Bli her:-)

Skrevet

Stå for din mening og bli her videre. Ikke bry deg om hva andre mener, dessuten kan du sperre brukere fra å sende deg melding.

Det er slik at de som føler seg slått i en diskusjon, meningsutveksling eller hva det måtte være ofte finner på slike ting for liksom "å ta igjen"....

Bli her videre du :-)

Skrevet

Ikke ta deg naer av det! Noen dager skriver jeg kanskje paa 30 traader. Traakker dessverre folk paa taerene fra tid til annen. Pm som det er jo bare vannvittig latterlig asj for noen folk. Hvis du syntes det er leit aa skrive med nicket du har naa lager du bare en ny profil med ny email. Du er alltfor verdifull for oss aa miste her inne. Go Girl!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...