Gå til innhold

Hvor distre har dere blitt av all denne proevinga (insp av anna traad)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noen historier som kom ut fra enn anna av mine traader, tenkte jeg det var artig om alle delte litt historier..Kjekt med en god latter..

Min beste saa langt var vel paa min bursdag forleden, vi skulle paa jobb og mannen har vaert snill og laga en kopp te til meg.. Mens vi staar og prater (jeg har tankene et helt annet sted, samtidig som jeg var megatroett) henter jeg frem frokost bollen og skal ordne i stand med litt frokost blanding..Hva gjoer jeg? Heller frokostblandinga oppi teen min... Gubben lo saa han datt paa golvet nesten..Maatte le jeg og da, selv om jeg foelte meg litt dum..hahaha...

Andre ting er som aa ha kasta klaerne i oppvaskmaskina, skitne tallerker i kjoeleskapet etc..ikke greit nei..

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he..så innmari bra! Nå fikk du meg til å le:-D

Har desverre ingen historier selv, men skal bli gøy å se om andre har noen.

Thi hi....

Skrevet

Superbra tråd, Kanskje snart? lei av a vente!:)

Jeg ler meg skakk av slike historier (sier kanskje mest om humoren min da men)

Har en liten en, ikke så veldig morsom da, men litt.

Hadde vært og handla mat i går, og kjøpt litt forskjellig vi kunne ha til middag, så sa jeg til mannen; "bestem du hva vi skal ha i dag, så kaster jeg resten!!"

Han holdt på å le seg ihel;)

-så legger jeg resten i fryseren, mente jeg selvfølgelig å si...

Skrevet

Jag helde kaffepulver istedet før oppvaskmiddel i oppvaskmaskinen igår.

Svigermor undra om jag trengte og bynn spise vitaminer før hjernen.

Skrevet

Takk LilleVakreAnna,

tenkte vi alle trenger en liten latter av og til..Haaper det er flere som hiver seg paa med noen historier ;-)

Skrevet

Ny middagshistorie...

Da vi kom hjem fra jobb i dag satte jeg i gang med middag, og fikk satt tre kjeler på ovnen, på full varme. Gikk deretter og satt meg i stua og skrudde på tv'n -og ble sittende der...!

Denne gangen lo ikke mannen, da han kom inn på kjøkkenet til tre kjeler som fosskokte, saus som brant seg fast og pastavann som flommet...

Rart med det!;)

Skrevet

Hehehehe - akkurat som å høre meg! På lørdag da jeg var litt bedre plutselig mht bivirkninger - migrenen slapp litt taket - så da skulle jeg seff ovverraske sambo med husmorkunster og bakte rundstykker.

Så jeg satte på en gryte med melk og gikk for å finne mobilen og handsfree for å ringe ei venninne (alt skal jo gjøres samtidig når en endelig er frisk og rask sannt?!), fannt det jeg lette etter i kjelleren, men der var også data'n og da fannt jeg plutselig ut at det kunne være kjekt å sjekke internettaviser, og satte meg godt til rette, inntill en uhyggelig lukt nådde meg helt ned i kjelleren...endte med å måtte tømme alle skuffene under komfyren og demontere kjøkkenet pga melk alle steder, t.o.m inni skuffeskinnene...typen var lite blid da han kom hjem og måtte bruke lørdagskvelden på å skrubbe komfyr og demontere kjøkkenet...;)

Og jeg som trodde det var bare meg som surra, men vi kan skylde på medisinene altså?! Så herlig! Vi trodde jeg var i ferd med å bli helt hjernedød! :)

Skrevet

Hehe, den var bra, Grublegruble -du slår meg!!;)

Men så klart kan vi skylde på medisinene! Vi blir nærmest utilregnelige i gjerningsøyeblikket i den tilstanden vi er i nå.

Bruk det for alt det er verdt:)

Vi skal ha uttak i morra og blir borte hele helga, så i dagtidlig la mannen min igjen liste på kjøkkenbordet, med ting jeg MÅTTE huske.

Den var helt detaljert; "Husk å slå av tv'n" sto det nederst;)

Han begynner tydligvis å skjønne tegninga nå!

Skrevet

Hehehe, godt vi begge har noen med oss som kan være litt i ekstra beredskap siden vi kan surre en del nå ;)

Typen er alvorlig bekymra for å la meg lage mat igjen, men er letta nå som jeg kan skylde på medisinene, vet jeg er virrevims til vanlig, men selv jeg ble overraska over det siste stuntet mitt der ja!

Heldigvis er dette for en kortere periode ;)

Skrevet

Hihi hihihihih..........................dette var en god ide- deilig å le litt.

JA jeg blir også veldig distre har følgende historier.

Jeg hadde nettopp ordnet meg en koppe te på kjøkkenet på jobben. Da jeg skal kaste teposen i søppla,heller jeg likegodt alt vannet jeg for en liten stund siden har helt i koppen oppi søpla. Mens teposen den har jeg fortsatt i hånda. Kollegaen min sprutet ut i latter.

Noen dager senere har vi ledermøte på jobben. Jeg sitter og tenker intenst på at vi må få kabelen rundt påsketider til å gå opp. jeg sier til hun som er styrer:

Du vi har ikke pratet om hvordan vi skal gjøre det i påsken ennå,det er jo viktig å få det på plass. Hvorpå alle rundt bordet begynner å le.

"Hvor var du hen akkurat nå da,sier en kollega,det var jo det vi pratet om akkurat nå:o).

Til og med i trafikken tar dette hormonmonsteret over, har kjørt på rødt noen ganger for å si det sånn. Godt ikke politiet har sett meg;o)........

Skrevet

Jeg er forsåvidt disre hele tiden jeg hehe, her om dagen hadde jeg en tekopp som var halvfull og den var kald. Skulle lage meg ny og helte teen ut i søpla og kastet teposen i vasken hehehe, typisk meg.. slike ting gjør jeg stadig vekk, sier min kjære her..

Skrevet

Satt å tenkte på dette som vanlig, sitter å drømmer om hvordan jeg skal fortelle en evt. graviditet til familien. Så tok plutselig meg selv i å ha kjørt i over 80 km/t i 60-sonen, et sted jeg kjører ofte. Noen km senere klarte jeg å sneie bilen borti autoværnet, så det skrapte skikkelig i sida på bilen. Godt det ikke ble bulk. Jeg er vanligvis nokså flink å kjøre bil, holder fartsgrenser, regler og holder meg i alle fall på veien, så nå har jeg virkelig havnet i ørska. Var akkurat likt sist gang, ble mer og mer fjern, og det varte gjennom hele graviditeten også.

Skrevet

OI!! Er jo nesten farlig for helsa det der da!! Kunne jo skjedd noe alvorlig..

Skrevet

Dytter denne litt igjen jeg ;-)

Skrevet

*dytter*

Maa vel vaere flere som har tankene andre steder enn det de driver paa med der og da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...