Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg kan gå hele dagen og kanskje kjenne en liten bevegelse. Først på kvelden kjenner jeg godt med liv. Dette er utrolig nervepirrende:( Noen andre som har barn i magen som tilsynelatende sover hele døgnet unntatt noen timer på kvelden? Er forresten i uke 36.
mamman til karen elisabet. Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Her er alt snud på hode kjenner mest liv om morgenen tidlig om dagen. Og helt rolig på kvelden. er i min 31 uke nå.
tertilus Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Jeg kjenner også mest liv på kvelden/natten. Er i uke 38.
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har en veldig stille og rolig gutt i magen om dagen, av og til jeg kjenner litt spark eller at han flytter på seg. Men det er først på kvelden, veldig ofte etter middagen og når pappaen kommer hjem fra jobb at han kvikner til skikkelig, da kan jeg ha en dansende gutt i magen i flere timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå