Gjest Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Det kan jo aldrig utelukkes at det har vært noe feil på en av strimlene. Ellers er våre tester meget sikre, og vi forventer få feilaktige resultater. Testen registrerer graviditetshormonet hCG. Hvis urinen inneholder 25mIU/ml hCG i urin, venter vi at testen vil vise et \"gravid\" resultat. I et tidlig skjede av en graviditet er det ikke uvanlig at konsentrasjonene av hCG er forskjellig fra urinprøve til urinprøve, noe som kan medføre svakere/sterkere streker (eller til og med gravid/ikke gravid). Et stort inntak av væske kan også påvirke resultatet. Etter en avbrudt graviditet kan hCG være igjen i urinen i opp til ni uker, og medføre at testen viser falskt \"gravid\". Hvor fort hCG nivået avtar er forskjellig fra kvinne til kvinne. Vanligvis vil hCG nivået fordobles ca. hver annen til hver tredje dag. Dine tester viser på at det er registrert hCG, og sannsynligvis er du gravid. så da har jeg ikke mistet helt håpet:)
LINDA*** Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 jøss..... Men ta en CB eller no da. For å være sikker! :):):) Jeg bruker billigstrimler bare for å få en indikasjon jeg.. Må liksom ta en vanlig test utenom.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 ja skal d.. men skal vente med å teste noe mer til etter ikm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå