Gå til innhold

Har kanskje funnet syden-vogna nå!! Hva synes dere? (link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har instep vogn jeg og er veldig fornøyd med den..

Men vi tok den ikke i bruk før eldste var over 1 år.

Syntes ikke han satt godt i den før..

Eneste minus er at bremsen løsner hvis vi rugger litt på den, men så er vogna vi har rundt 10 år.

Så det er sikkert ikke noe problem på de nye:)

Skrevet

gammelt er barnet?

Skrevet

hvis dere drar snart, så vil jeg ha funnet en annen vogn med full liggestilling..

Som noen andre har sagt så tror jeg heller ikke at vogna passer godt for barn under året...

Skrevet

det er da full liggestilling på denne!?

Skrevet

Nei det er ikke det.Har prøvd og bena faller litt ned...

Skrevet

Jeg så på en slik i går, syns å huske det ikke var full liggestilling. Kan hende jeg tar feil. Jeg satte pjokken min på 7 mnd i den, syns den ikke passet.. Ville ventet til han var litt større...

Skrevet

Ser på bildet av tvillingvognene som er lagt ned, hvis det kalles full liggestilling så vet ikke jeg.. Ryggen er jo ca 45 grader opp...

Skrevet

Hva med carena sprint vogna på barnas hus da ? koster 999,- Har full liggestilling den også.

Skrevet

så på den carena-vogna nå, men er ikke sikker på at jeg likte den. (med tanke på å ha den med til syden) Men takk for tipset, jeg skal se mer på den:)

Han er 10mnd når vi skal til syden. Er det ikke full liggestilling? Jeg var å så på den i går, og jeg så jo at det var det...så jeg feil? hmm...ble usikker nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...