kanutteogkruttet Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Få tilbake den ene samværsuka med barna? ( han reiste til syden den uka han) Og nå har han kommet frem til det at han vil ha tilbake den uka med barna... Jeg sa at det verken var jeg eller ungene som krevde at han reiste til syden den uka, og derfor syns jeg det er galt at han krever noe sånt. Vi har en avtale på at han skal ha barna, når han har friuke fra jobb ( jobber 14 dager og har fri 1 uke ) , eller som han sier " jobber til jeg blir lei, så tar jeg meg fri... " Så egentlig vet jeg ikke noe fra gang til gang... Men har han rett til å kreve tilbake den uka? syns ikke det er rett iallefall siden han valgte å reise, når han egentlig skulle ha samværsuke med barna....
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 står ingen steder at han har lov til det. han kan ikke kreve noen ting barne kan kreve. og hvis han skal få den uka " tilbake" så må dere være enige om det
3 blå Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Mwn hvorfor krangle på det? Er det noe grunn for at han ikke skal få den uka? Er enig i at han ikke har krav på det, men det kan vel ikke ha så mye å si?
kanutteogkruttet Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 Okay.... Var litt usikker på akkurat dette, og har heller ikke funnet det skrevet noen plass. Men siden han reiste di ved fri vilje, og visste det var samværsuke. Så syns jeg det at han ikke kan forlange tilbake den uka... Det hadde ikke jeg gjordt. En avtale er jo en avtale... Barna har ikke ytret noe om dette, de er 16 mnd og 3.5 år. Så de forstår sikkert ikke dette helt enda...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Hva er egentlig poenget med å nekte far å få lov til å ta igjen uken sin? det hadde vel også vært hyggelig for barna dine å få se pappaen sin litt ekstra, så lenge de er mest hos deg? Kanskje du selv trenger å gå litt utenfor avtalen en annen gang. Blir jo skikkelig kjipt å spørre om det, om du selv er skikkelig firkantet når han spør?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Velg dine kamper!! Klart han kunne gitt f i å dra, men for ungenes del er det kanskje greit å få en uke ekstra med pappa?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Fått svar av mange menn du... Jeg er sikke poenget i å "gi" uka tilbake..Har d så mye å si om han missa den eeene uka.. Når han selv valgte å dra til syden så er det helt og holdent hans feil..
noLadyjustME Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Må si meg enig med ♥LilleVenn♥ , han kunne reist når det ikke var hans samværsuke og selv satt barna før sin egen fritid..syns nå jeg, og sånn hadde det foregått her..
Trebarnsmamma2010 Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Jeg får håpe at ikke folk kaller meg mann av den grunn, men jeg hadde vært glad om barnefar ville hatt ei uke ekstra. Både for ungene sin del, men også for min egen del. Jeg har selv lyst å reise vekk ei heil uke, men det passer desverre sjelden, siden det er vanskelig å få barnevakt så lenge. Og når barnefar har fra ons-søn, så passer det sjelden med ei heil uke. Ser ikke poenget i å krangle hvis far faktisk vil ha ei uke ekstra, er jo bare bra for barna det!
kanutteogkruttet Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. januar 2008 Ja, men han er ulogisk på andre deler også... Feks. hvorfor skal han ha 3 uker ferie med barna og jeg bare en... E fleksibel nok som det er... Vet aldri når han har fri ( går fra dag til dag ) Selv om han sa at han jobbet 14 dager og en uke fri til megleren.... Nå må han bare å innse at han har barn han også, det var jo han som absolutt sku reise. Jeg kommer ihvertfall ikke til å reise mens jeg har barna, det tar jeg heller når jeg har fri en uke. Ofrer ikke barna mine fremfor en tur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå