Vimsaaa Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Noen som tar helge vasken i dag?n Hva inngår i helgevaskinga deres da? Skal prøve å være flink i kveld jeg.
Sjefsmegga Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg begynner torsdagsettermiddagene når pappan kommer hjem.,.da tar jeg soveromma oppe, gangene og badet og går over gulva og kjøkkenet når unga har lagt seg..lettest å ta det når far er hjemme eller unga sover... :-) Kjedelig å bruke fredagskvelden....da skal vi kose oss og slappe av for da er det helg :-)
Hønemor&guttaboys Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Jeg liker også helst å bruke torsdagene, sånn at man får slappa av på fredag ja Men så føler jeg at det blir skittent igjen, til lørd-sønd. Så det hender jeg må ta to helgavasker
Bella Swan Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Gjør vanligvis ikke det, men i dag er jenta mi syk. Jeg har støvsuget og ryddet alle soverommene, vasket trappa , begge badene, stuen, kjøkkenet og gangen. Så nå skal eg slappe avog dibbe en stund
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Jeg gjør det når jeg har tid. Nå i dag har jeg ryddet nesten overalt og vasket stuen. Skal enda vaske kjøkken og gang iallefall i dag. Deilig å ha fri fredagskveld sammen med mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå