esmase Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Er dere isåfall fornøyd med den? Legger ved link,så alle kan se :-) Syns den var stilig! http://www.mobilfabrikken.no/product?product_id=2102
jjk246 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har den og er fornøyd = ) Har hatt den i ca 7 mnd..
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 ganske fornøyd jeg også, kunne vært litt bedre kamera! Ellers er den jo veldig fin å se på
* 5 om dagen * Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 kjempefornøyd...ville aldri ha byttet over til nokia igjen, som jeg alltid har hatt før. kjøpte den over nett, før den kom i salg i butikkene, så har hatt den siden juni... synes det er greit nok det kameraet på den, og etter prisen og dømme, kan en ikke forlange "verdens beste" Godt kjøp om du spør meg :-))
to jenter og ett gull i magen Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 har den gull/gul farga til salgs. brukt i to dager. jeg endte opp med min gamle igjen he he men var ikke misfornøyd med den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå