Hyacinth Bucket Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 om du ikke følte deg sløv av pillene, ville du kjørt bil da?
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 ja ingen problem så lenge du kjenner pillene og vet at du ikke blir sløv av dem!!
Hyacinth Bucket Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 *flau*.. trykkleif.. pilleesken skulle det stå... Har ikke blitt sløv av de allergipillene ennå i allefall, har gått på dem i 2 dager, men tenk om "hvis som atte dersom atte"... og gir det utslag om jeg blir stoppet?? Er helt blank på dette området...
*Smiley* Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Den trekanten er jo der for at du ikke skal kjøre bil bla annet.Tenk om det skulle skje noe da?
Hyacinth Bucket Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Det er det jeg tenker også, men de fleste jeg har snakket med sier at det ikke har noe å si, og i tillegg står på pakningsvedlegget at man kan kjøre bil men at man skal vise forsiktighet. Hmm.. vil gjerne ta meg en tur ut, men tror jeg får la bilen stå og vente til gubben kommer hjem fra jobb. Får heller han kjøre meg dit jeg vil. Ville aldri tilgitt meg selv om det hadde skjedd noe med lillegutt, andre, meg selv eller bilen om jeg kjører og ikke er 100% tilregnelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå