Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Kan jeg putte hele pumpa i kjøleskapet når jeg skal pumpe igjen om få timer? Ofte våkner junior og får mat kl. 5. Da pumper jeg andre puppen, men ikke alltid jeg får ut så mye avhengig av når han spiste sist. Han våkner igjen 8-9 og da kan jeg pumpe igjen, men da står jo pumpa nedgriset på kjøkkenet. Orker ikke vaske og koke pumpa klokka 5 om natta! Bruker mm i grøten, så det er kjekt å få pumpet litt hver dag. Det må skje på morran for på dagtid spiser han hver 2. time. Idag sov han over, så da fikk han mat pluss at jeg fikk ut 140ml på hver pupp. Men det er unntaket
futte (tm) Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg pleier å gjøre det. Er ikke så veldig behagelig å legge mot puppen når den kommer rett fra kjøleskapet, men
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Det hadde jeg ikke tenkt på ;-) Tror kanskje jeg har reserve-pute, det vil jo hjelpe! Nå får jeg gå på jakt i babyutstyret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå