Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Har du peiling på proteinintoleranse? Utenom den siden til NPIF eller hva den het... Har du praktisert det,eller vet om noen som har? Dette ser for meg ut som en nærmest umulig oppgave,men vurderer allikevel å prøve.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Det er ikke noen som seriøst tror at denne yppert-personen har peil på noe så seriøst som helse? Innlegga hans vitner om en 12-åring stuck i en gammel manns kropp. Fjas og tull fra ende til annen:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Nå var det vel ikke deg jeg spurte heller? La vær hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med. Jeg vet da litt om Ypperten. Mener det var han som hadde innlegg om dette for en stund siden,derfor spør jeg ham. Så back off!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Hehe,så sinte vi var i dag , da! Om du vil ha et adekvat svar, bør du henvende deg til mer seriøse kilder. Er ikke det et konstruktivt råd?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Og ikke bry deg om den andre anonyme surfitta:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Bryr meg heller ikke om den anonyme surfitta! Takk for omtanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå