Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jenta i magen har vært så rolig idag og igår....kjenner henne av og til, men da er det bare et dunk...og så er det stille leeeenge.... Hun har ikke "herjet" så mye som vanlig.... Er 23 uker på lørdag.... Er bekymret på en måte...men så er eg ikke allikevel....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Hvis du er bekymret hadde jeg tatt kontkat med fødeavdelingen. Det er ikke godt å gå rundt å være bekymret. De sa til meg at de ville heller se meg ti ganger for mye der,enn en for lite.
*LilleTroll + spira Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Det er helt normalt, men er du usikker hjelper det ofte å kontakte jordmor / føden! Babyen kan ha lagt seg slik at du ikke kjenner sparkene så godt.. Jeg hadde 2-3 relativt rolige dager i magen, og ble bekymret, men så var det fult liv og leven igjen! Babyen begynner å få et søvnmønster og nå, og vil nok ikke være aktiv i "tide og utide".
maymum Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 kjenner meg kjempe godt igjen, er også 23 uker på veg og nå er det mye roligere i magen enn det har vært de siste ukene. Har også ei jente i magen. Men tenker som så at så lenge en kjenner liv med jevne mellomrom så er nok alt bra. Men eg bekymrer meg jo litt alikevel.
lille sprelle Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Bælm innpå med iskaldt vann eller kjempesøt saft. Da vil du nok få en reaksjon!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Endelig fikk eg kjenne noen skikkelige spark=D=D=D Det var deilig!! Tusen takk for svar=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå