Gå til innhold

Da har jeg vært på UL, og så et bankende hjerte:-)))) Ble satt litt tilbake....


mama73 m/tre søte små

Anbefalte innlegg

men det hadde jeg regnet med, da det har vært vanskelig å vite eksakt når jeg hadde eggløsning da jeg aldri rakk å få tilbake mensen etter SA tidlig i desember. Trodde jeg var 7 fullgåtte uker idag, men ble satt tilbake ca en uke:-)

Embryoet var 6,4 mm, og alt var veldig normalt:-)))))

Gynekologen mente at alt tydet på at dette skulle gå bra og vi har t.o.m. bestilt plass på Ullevål:-)

Jeg er så glad etter MANGE bekymringer etter SA i desember, og dessuten så har jeg hatt småblødninger og spotting nesten hver dag i dette svangerskapet, men det var veldig vanlig sa gynekologen:-)

Ble helt rørt da jeg så det lille hjerte, og det var ingen antydninger til blødninger:-)

 

JIPPI!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så moro!! Det må være så deilig og betryggende å se den lille spira og et bankende hjerte!!:) Å bli satt litt tilbake gjør i grunn ingen ting i det store og hele. Håper å få oppleve det samme som deg neste torsdag...

 

Kos deg videre!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så bra for deg at alt så bra ut! Sikkert en god betryggelse å ha vært på ul. Mitt forrige svangerskap skjedde akkurat det samme som deg, ble gravid igjen før jeg fikk mensen igjen, etter jeg mistet. Hadde også små blødninger i begynnelsen, men det gikk helt fint! Så bare prøv å slappe av du:-) Kos deg masse med spiren !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid moro med gladnyheter!!

Gratulerer så mye:)

Moro å se et hjerte på så små nurk,opplevde det selv i forrige uke;)

 

Lykke til videre,mama73!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjenner meg helt i ekstase nå!:-))

Plutselig fått mye mer overskudd, etter noen uker med bekymringer. Gynekologen sa at det bare var 1-2 % sjanse for SA etter å ha sett et bankende hjerte, så jeg krysser fingre for at alt går bra denne gangen. Hun virket veldig optimistisk,- og i tillegg så har jeg veldig bra hCG stigning.

 

Kjenner jeg har en mye bedre følelse denne gangen, men skal allikevel en liten snartur innom gynekologen igjen 6/2,- bare sånn for å roe meg helt etter SA´n i desember;-) Klarer liksom ikke å vente helt til uke 18;-) Rart det der...., selv om jeg egentlig er rolig nå;)

 

Gynekolog sa jeg skulle ta kontakt med jordmor. Har noen av dere gjort det ennå?

 

Lykke til alle sammen og gled dere til ultralyd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...