Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hvordan kjenner man det?? Blir det akkurat som om noe "presser" seg litt ned mot skjeden på en måte, eller?? Her har han snudd seg, og har ligget slik i over en uke nå, men regner med at det kan gå flere uker til før han evt fester seg, men hvordan vil jeg kjenne det?? Og vil jeg kjenne det?? Har bekkensmerter rundt symfysen, så han ligger jo konstant og trykker mot den..Blir det slik at dette trykket letter når han fester hodet??
♡ Jersey ♡ Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg merket det ikke! Eneste forskjellen nå er at han presser på isijasnerven i tillegg til at jeg kjenner små dunk bakover når han sparker oppover...om du skjønner??! Kjenner ikke noe nedpress eller sånn, som jeg har lest så mye om! Og jordmor er helt sikker på at han er festet!
mrs happy med gutt Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 hos meg føltes det godt, mer press nedover, føles ut som om han nesten er på vei ut, og idag fikk jeg vite at han har festet seg. er vel forskjellig fra person til person men jeg merker det i hvert fall godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå