Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Snuppa fikk det i november, så da smitta hun oss alle, og nå har hun søren meg fått det igjen! Uff, jeg HATER den sjukdommen, det er det verste jeg har! Siden snuppa begynte i bhg i september, så har hun vært hjemme nesten annen hver uke med sjukdom. Jeg har blitt smitta hver gang. Er derfor ganske overbevist om at jeg får detta også... VIL IKKE!!!! NEI, NEI, NEI!!!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 sann er det det første året. da får de alle sykdommene etter det første året vil det nok gå bedre. jeg også har fått omgangssyken for andre gang i år. og vi er bare i uke 4. he he
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Uff, jeg vet! Ikke veldig artig... :-/
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Snuppa våres hadde det også i november, og jammen fikk hun det igjen på tirs... Rimelig fortvilende, ihvertfall når man er alene hjemme med 2 barn, og HATER spy... Bare så vidt jeg ikke spyr selv. Forrige gang var det ingen andre som ble smittet, håper ikke det nå heller.. selv om det er for godt til å være sant.
heldigec Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Pass på å vaske hendene hele tiden (jeg vasker etter hver gang jeg tar på barna og har hittil unngått smitte) og skift bleier med handsker på. Så kanskje du unngår det.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2008 Takk for tips! Da forsøker vi det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå