Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 æ e 15 uke på vei, å igår når æ sto opp å bynte å spise, så kasta æ opp. ette den så har æ ikke greid å spise nåkka nesten... idag kasta æ opp før æ fikk spist nåkka. greie ikke å finne nåkka som æ kan spise så magen kommer i orden ijæn.. har ikke vært plaga me kvalme så mye tiliere. d æ treng hjelp me e ka æ kan lure magen til å spise.. tåle ikke melkeprodukta.. føle mæ så slem mot den lille sia den ikke får nåkka mat....
mia engel&fia frøken Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 det som hjalp meg en periode var ritz kjeks og farris blandet med eplejuice.
pusi og lille pusi:) Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 åyy, innleget skulle ikke bli anonymt:) tusen takk.. tar i mot flere mattips:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Tror ikke du bør bekymre deg mht babyen, den tar den næringen den trenger. Det er nok værre med deg hvis du ikke får i deg noe.
Krusemynthe Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Eplejuice og farris er et godt råd - eventuelt eplejuice og sitronbrus - gjerne med en liten klype salt i (mener LITEN klype). Hvis du får det til å sitte en halvtime har allerede kroppen tatt til seg noe, så ikke se så mørkt på det hvis du ikke klarer å holde på det til alt "er i gjennom" det vanlige systemet. Hadde selv et par skikkelig dårlige uker, og overlevde på litt (og da mener jeg LITT) frukt og drikken nevnt ovenfor. Og et par uker tåler både du og bebbisen hvis du får i deg bare litt. Det er vel ikke optimalt for bebbisen at du ikke spiser, men med mindre du har fettprosent på 0, så er det alltids litt energi å hente:-)
lille sprelle Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Lek "amøbeleken". Dvs. ingen brå bevegelser, ingen høy puls. Ikke press deg. Det hjelper. Pust dypt og slapp av. Spis litt hele tiden. Syrlige pastiller og mandler er bra døyvere man kan ha i lomma. Har vært kvalm og gulpet siden uke 8 (er nå i 27). Har klart meg uten å kaste opp med de ovenfor nevnte metoder. Det har kostet meg 15 kg+ på kroppen, men det er verdt det. Hverken du eller tennene dine har godt av at du kaster opp! (husk tannpuss med tanntråd og fluorskyll hver kveld når du orker. - Da slipper du antagelig også hull i tennene oppå elendigheta!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå