Lykkebarn og Mathilde Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Kom akkurat hjem etter en tur til legen. Mathilde har hostet og hatt feber siden lørdag. Stakkars liten orker jo ingen ting. Vil helst bare ligge/sitte på fanget mitt. Hun har dobbelsidig ørebetennelse. Vi skal på ny kontroll i morgen tidlig for å se om formen hennes har bedret seg. I tillegg har jeg fått en hals infeksjon og ligger rett ut med feber og vondt i kroppen. Har fått pensillin og håper det hjelper snarest. Utrolig surt når vi liksom skulle kose oss de siste dagene hjemme. I tillegg skulle jeg vært på en skikkelig fest på lørdag kveld som nå ser ut til å gå ett visst sted. Hmm,,, litt sytete innlegg det her...Håper dere hadde det koselig på leketreff i dag da.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Uff da !! Det var jo ikke måte på som dere skulle få alt på en gang også da! Håper dere begge er friske og raske igjen snart!! Kan jo hende du blir litt bedre til lørdagen da, du får prøve å tenke positivt og holde ut! Skal krysse fingrene for at du er myyyyye bedre allerede i morgen :-) Kjempestor goooooood bedring klem til dere begge to!!!
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Åååååh, så leit at dere er så syke da! Det er jo ingenting som er værre en ørebetennelse heller. Jeg hater det selv, og det er sikkert enda værre for de små aktive krabatene. Har dere sjekket crp? Får hun ikke antibiotika da? Håper dere blir raskt friske og kan være med å leke med oss, for vi savnet dere begge i dag! God bedring klem fra lilleM og mammaen hans..
Millapril Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Huff, det var triste greier. Stakkars liten. Håper hun blir fort frisk. Det er så grusomt når de små er så syke og ikke orker noen ting. Nyt de siste dagene, og vi sender over alle god bedring klemmer vi har!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Uff da, det hørtes veldig slitsom ut med sykt barn og være syk selv :-( Håper du får litt avlastning ihvertfall. Har ikke dere akkurat vært syke? Synes det har blitt så mye på dere i det siste. Dere var ihvertfall savnet på leketreff. Håper vi får treffes igjen før det er jobb jobb jobb. God bedring, sender masse gode tanker så dere blir friske fort og du kan gå på velfortjent fest! Stor klem :-) PS. Man kan fint drikke selv om man tar penicilin. I know ;-)
Solstråle72 Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 God bedringsklem til dere begge fra oss. Håper dere er bedre i dag! Ikke noe moro å være liten og syk....ikke stor og syk heller!!! klem
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2008 Mathilde er på bedringens vei. En del sutring og sover nettene rundt for hun er jo sååå sliten. Matporsjonene er reduserte, men så lenge hun drikker mer enn nok er vi fornøyde. I dag har hun satt i gang med ålingen igjen så da går det seg sikkert til med henne ila ett par dager. Selv er jeg super sliten og har innsett at fest blir det ikke i kveld. Har hatt høy feber i ett par dager og pencillinkur og masse paracet gjør meg ganske slapp. Men er optimist og håper lørdag og søndag skal gjøre susen. Må jo å nytt den siste uka hjemme. Takk for gode hilsener. Dere er jo såå supre alle sammen.
smurfen :o) Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Takk for all hjelpå i dag og fortsatt god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå