Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hva er det evnt å velge mellom? Merker? Og hva koster de egentlig? Billigere i Sverige?
mamma >to gull Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg vet ikke riktig hvilke seter som kan festes med isofix,var ikke så mange da vi kjøpte for ett år siden i hvert fall. Vi har maxi cosi med isofix. Barnas Hus har det sete veldig ofte på salg til 999,- (tror de har det nå også). Og ønsker du basen koster den 1599,- (den har jeg aldri sett på salg.) Jeg anbefaler virkelig basen.Stolen er ikke til å rikke på når den står i denne basen og super enkelt og ta stolen inn og ut av bilen når det er ønskelig;) Vet ikke hvor mye rimeligere det er i svergie,men du kan jo ta en tlf å høre.
junibarn:) Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Anbefaler på det varmeste å kjøpe isofix base til bilsetet, men husk p sjekke om bilen har isofix fester (tror det er standard på alle biler fom 2003) men mange eldre enn dette har også isofix fester. Det er flere isofix baser å velge mellom, til maxi-cosi, britax og til beesafe (men tror ikke beesafe har til det minste babysetet). Vi har base til britax, super enkelt og raskt å feste basen, og gjør det så utrolig enkelt å ta bilsetet ut og inn av bilen. Hvis du itillegg sørger for at vognen din er kompatibel til setet, kan du bare klikke bilsetet til understellet til vognen din! Helt genialt om babyen sover når du skal ha setet ut av bilen- og feks på et shoppingsenter...da trenger du ikke løfte babyen ut av setet og ned i en vogn. Tror isofix basene ligger på ca kr 1500-2000 i pris, aner ikke om det er billigere å kjøpe i sverige.
mayaya Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Det finnes også EasyFix til maxi cosi, dersom du ikke har IsoFix-fester i bilen. Dette festes med bilselene.
animal Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Vi har acta graco duologic og er veldig fornøyd. At setet går fra 0-18 kg, gjør det bare enda bedre ;O) Kostet 2999 tror jeg det var. Det er forøvrig med base.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2008 Vet vi har isofix feste siden vi har en helt nye bil. Har prøvd det i og sete blir helt stabilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå