Gå til innhold

blødning m spiral...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en uke siden jeg satt inn spiralen, og nå har jeg fått en liten blødning. Mener legen sa at jeg kunne få en liten blødning når jeg var feridig m å amme. Men jeg fullammer enda! Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blødde i 1 år etter å ha satt inn spiral, fullammet de første månedene etter på.

Skrevet

Du blødde vel ikke hver dag i 1 år????!!!! Du blødde med hver "menstruasjon" (en gang i mnd) i 1 år, og så sluttet det å bl??? Eller tok du den ut da?

Skrevet

hver dag... Tålte ikke hormonene, så jeg tok den ut.

Skrevet

Det er sånn jeg blir av P-piller.. Blør vær dag helt til jeg slutter på dem og det går en uke etter jeg har slutta, så slutter jeg å blø.. har prøvd alle mulige merker! Og jeg lurer så på hva vi kan bruke som prevansjon etter jeg har fødet nå, vil ikke bli gravide igjen med en gang.. Men jeg tåler jo ikke p-piller eller p-stav eller p-plaster eller no P geiere i det hele tatt.

Jeg har enda ikke sett eller hørt no positivt om spiral, så jeg har egentlig ikke lyst til og sette i en sånn heller..

Og kondom! Det gidder jeg ikke.. Uff.. Da kan jeg heller la vær altså!

Noen som har noen tips?

Skrevet

har hørt at kobberspiral skal vere bra viss du ikkje tåler p- piller og hormonspiral.ol.

tenkte eg skulle prøve det etter eg har født, for eg tåler heller ikkje p-piller

Skrevet

Uff har hørt negativt om den kobber spiralen altså, er så skeptisk til de spiralene jeg :(

Skrevet

off, nei det er ikkje lett å velgja prevensjon, men skal ikkje satse på de sikre periodene mer.... hehe.... derfor eg er gravid med nr 3 nå.

Skrevet

Jeg blødde litt i noen uker etter jeg satte den inn. En del den første uken, så avtagende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...