Vintersol Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Heisann Er begynt i jobb igjen. Har kontorjobb som innebærer at jeg sitter mesteparten av dagen. Får da ganske vondt bak, helt øverst i baken liksom, særlig når jeg har sittet en stund. Hadde det sånn i svangerskapet også, men har ikke merket noe mens jeg har hatt permisjon (har ikke akkurat sittet så mye i ro da...) Er dette bekkenet? Noen med tips til hva jeg kan gjøre for å bli bedre? Dette handler jo om mor og ikke baby, men håper likevel noen kan/orker å svare =)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 det kan nok være bekkenet ditt. Sliter selv med det samme. Har kontorjobb og er gravid. Klarer ikke å jobbe pga. dette. Går ukentlig til fysoterapeut for bekkenløsning. Føler at det hjelper. Så det er et tips hvis du sliter med dette.
Guttemamman:-) Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Har ikke noen tips dessverre....men måtte bare le he he...Hvor mange innlegg her inne på skravle handler faktisk om baby????
Neijasså... Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Det høres veldig ut som bekkenlåsning. Jeg var veldig plaget med samme type smerter etter første svangerskap, men ble så godt som god igjen etter behandling hos kiropraktor. Kan fortsatt få litt smerter hvis jeg sitter lenge på en ubehagelig stol, men da har man jo en god grunn til å be om en ny god kontorstol...;o). Kan anbefale en stol som heter backup (http://www.backupas.no), den er veldig god å sitte på, avlaster bekkenet samtidig som du trener stabiliseringsmusklatur.
Vintersol Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Takk for tips. Skal sjekke ut den stolen. Føler ikke at det er vondt "nok" til å gå til behandling. Men jeg får se det litt an om det går over eller ikke. Kanskje det blir bedre når kroppen får vendt seg til å sitte i ro igjen...?? Men skal sjekke ut den stolen. Ser bra ut. PS Miss X: så sant - så sant. Det er mye "rart" her inne ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå