Stella79 Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 I den siste uka har magen eksplodert helt... Er i 18. uke. Kan det være et faretegn at den vokser så utrolig fort? Hvis en har for mye fostervann, kan de komme så plutselig? Merker jo forskjell fra dag til dag nå!! Veldig koselig å få mage, men lurer likevel på om dette er bra...
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Hørtes ut som meg det. Poff- så var den der.!! Var rundt da, kanskje litt før at magen bare eksploderte, og buksene ikke passet mer.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Høres ut som meg etter nyttår. Plutselig var det en kjempe mage!! Er 19 uker nå og magen , ja den er der. Begynner å slite med å ta på vinterskoa med glidlås... magen er liksom i veien. Men det er jo bra at den blir større,tyder på at noen ligger inni der og koser seg:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Skjedde meg også i uke 17. Er no khelt normalt dette ja :-)
-kate Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Det samme skjedde meg i uke 22, og slik har det vært i alle svangerskapene mine - dette er det tredje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå