Niem og Patrick Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg prøver å gi tran til lillegutt, og jeg ser på ansiktet hans at han ikke liker det, mesteparten renner også ut igjen.. Han er 5 uker, er det noe annet jeg kan gi han som smaker bedre? Hva gjør dere?
flypapir Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Tulla mi på 2 år elsker tran... Skikkelig namnam... Hun likte det heller ikke i starten, så vi tok en pause før vi introduserte det igjen. Starta med noen dråper og økte på. Du kan jo prøve litt? Et alternativ er å gi d-vitamin dråper som de har på apoteket! Vi gir forresten tran med sitronsmak! Er ikke sitrius i den, er bare sitronsmak. I følge helsesøster var dette helt ok..
Phantom´ Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Vi har brukt d-vit dråper til våre barn. Makter ikke tranlukta, dessuten blir det flekker på alle klærne, som ikke forsvinner i vask.
HjerteMom Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Gir tran, ja. Hun er 2,5 år. Da hun var baby, fikk vi ikke tran i henne. Så da brukte vi D-vitamindråper.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Hei. Gir også lillemann tran. Han likte det ikke i begynnelsen, men vi fortsatte å gi ham det allikevel. Etter en liten tid slurpet han det i seg i full fart. Han liker det kjempegodt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå