Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har de siste to månedene gått og "lekket" hele tiden, spes.morgenen er trusa/bindet helt vått. Jeg har snakket med jordmor om dette, men hun sier det trolig er bare utflod (men har ikke sjekket) Hvordan vet vi når det er fostervannet som lekker? Og hvordan får jeg sjekket dette? Tenker mye på dette ja..Bør vel ha mest mulig av dette fostervannet også? -anonym denne gang-
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Dersom truse/bind er helt vått om morgenen bør du la jordmor få lukte på det for å sjekke om det er fostervann. Synes det høres litt sløvt ut at hun bare kaller det for utflod. Dersom det er fostervann har du risiko for infeksjon, noe som kan bli farlig både for deg og babyen.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 jeg har hatt det slik hele svangerskapet. jeg har fått sjekket det 2 ganger men de sier det bare er utflod. jeg er også klissvåt om morgenen, men det stinker urin så jeg lekker nok en god del om natta----
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Sånn har jeg hatt det også. Bare utflod. Men hvis du er veldig usikker, ville jeg fått sjekka det nærmere. Ikke noe artig å gå og engste seg sånn.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 akkurat det samme har jeg..lukter piss her også...... bare vått ikke farget eller fiskelukt. Akkurat som jeg blir gjennomvåt av svett der nede. et eksempel.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Du som har fått det sjekket, hvordan sjekket de at det ikke var fostervannsekkasje? Litt redd det kan være urinlekkasje også selvfølgelig..Synes det er mye hvis det er "bare" utflod i alle fall. Takk for gode svar! -fremdeles anonym (for denne gang)-
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Du som har fått det sjekket, hvordan sjekket de at det ikke var fostervannsekkasje? Litt redd det kan være urinlekkasje også selvfølgelig..Synes det er mye hvis det er "bare" utflod i alle fall. Takk for gode svar! -fremdeles anonym (for denne gang)- Anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå