♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Har man rett på gratis fysioterapi også eller gjelder det bare lege og jordmor?
Stratos med 3 barn Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg måtte betale egenandel. Fikk henvisning gratis av legen da:)
trillemamma Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Ja, man har rett på gratis fysioterapi, så sant man har behov for det. Feks. ved symptomgivende bekkenløsning.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Det var gratis fram til nyttår 2006, da blei det engenandel på 50kr pr gong. Det betalte eg når eg var gravid og sleit med bekkenet. Korleis det er nå veit eg ikkje men det er ikkje full egenandel og er litt i tvil på om det er gratis nå.
petite fleur Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Jeg gikk til fysioterapeut i fjor pga bekkenløsning i svangerskapet. Betalte 50 kr for henvisningen, men var gratis etter det.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Jeg var hos fysio i dag, og måtte betale 500,-. Hun som har greie på bl her omkring hadde ikke lenger noen avtale med kommunen, og skulle jeg brukt noen andre(som forøvrig ikke hadde så peiling) hvor jeg hadde sluppet å betale var det 3-6mnd`er ventetid... Bassengtrening er gratis(m/henvisning fra lege), men jeg må betale 250 pr behandling hos samme fysioterapeut jeg var hos i dag.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Går til fysioterapeut. Har fått det gratis hele tiden pga, bekkenløsning m/ gangvansker. Har også gått til manuell terapeut, fikk også det dekt av trygdekontoret. De kan hevise selv. For å gå til fysoterapeut må en lege henvise deg dit. Så lenge du har gangvansker skal du få det gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå