Gå til innhold

Fysioterapi i svangerskapet! Gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man rett på gratis fysioterapi også eller gjelder det bare lege og jordmor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte betale egenandel. Fikk henvisning gratis av legen da:)

Skrevet

Ja, man har rett på gratis fysioterapi, så sant man har behov for det. Feks. ved symptomgivende bekkenløsning.

Skrevet

Det var gratis fram til nyttår 2006, da blei det engenandel på 50kr pr gong. Det betalte eg når eg var gravid og sleit med bekkenet. Korleis det er nå veit eg ikkje men det er ikkje full egenandel og er litt i tvil på om det er gratis nå.

Skrevet

Jeg gikk til fysioterapeut i fjor pga bekkenløsning i svangerskapet. Betalte 50 kr for henvisningen, men var gratis etter det.

Skrevet

Jeg var hos fysio i dag, og måtte betale 500,-. Hun som har greie på bl her omkring hadde ikke lenger noen avtale med kommunen, og skulle jeg brukt noen andre(som forøvrig ikke hadde så peiling) hvor jeg hadde sluppet å betale var det 3-6mnd`er ventetid... Bassengtrening er gratis(m/henvisning fra lege), men jeg må betale 250 pr behandling hos samme fysioterapeut jeg var hos i dag.

Skrevet

Går til fysioterapeut. Har fått det gratis hele tiden pga, bekkenløsning m/ gangvansker. Har også gått til manuell terapeut, fikk også det dekt av trygdekontoret. De kan hevise selv. For å gå til fysoterapeut må en lege henvise deg dit. Så lenge du har gangvansker skal du få det gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...