Gå til innhold

Lurer på noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er dere her inne nå?

Jeg ligger rett ut på sofaen ned tett nese, bekkenløsning og isiasj(tror det skrives slik) nedover beinet.

er bare nygjerrig.

Mona

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg også ligger rett ut med forkjølelse og heavy bekkenløsning.=) Forbanna kjedelig men klarer nesten ikke gå om dagen jeg.....

Skrevet

Jeg sitter hjemme og skal egentlig skrive på en søknad, men det er jo så vanskelig å konsentrere seg når magen så smått begynner å komme i veien og alt som surrer rundt i hodet er "Jippi, det er en baby i magen min!!" ;)

Skrevet

Skal på arbeid senere, og venter på å få lyst til å gjøre rent. må bare få denne kvalma til å gi seg.............:(

Skrevet

Fordi jeg sitter og kjeder meg i stolen med en vond fot og ikke kan gjøre så mye. Kan ikke trå på foten,nesten i det hele tatt,så da prøver jeg å få tiden til å gå.

Skrevet

Fordi det ikke skjer noe på jobben min akkurat nå, og jeg er nysgjerrig på hva som blir diskutert sånn at jeg ikke går glipp av noe. Er førstegangs så må suge til meg kunnskap før lillegutt kommer i begynnelsen av mars:-)

Skrevet

Fordi jeg er stor som et fjell ;-) og full av bekkenløsning ! Har vært med 2-åringen i barnehagen, innom legekontoret for blodprøve, et par ærend og handlet mat. Så nå er jeg helt utslitt.......... har tenkt å henge her litt før jeg kanskje finner på å gjøre noe fornuftig husarbeid.

Skrevet

Jeg er sykemeldt i påvente av ny ul for å se om spira mi lever. Er kvalm og har bekkensmerter så det lover heldigvis godt!:) Har fulgt tulla i bhg og vært på butikken, nå skal jeg slappe av litt før jeg tar fatt på litt husarbeid!:)

(må bare vente på litt motivasjon....)

Skrevet

Svangerskapskvalme og blodpropp - beinet skal være høyt og om jeg sitter så blir jeg kvalm av det... magen i veien....

Om jeg så hadde vært i form til å jobbe, så har jeg ikke tid! Er travelt opptatt med å engasjere ulike deler av helsevesenet pga lille sprelle

Neste uke blir rekord så langt tror jeg 7 avtaler med lett geografisk spredning.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...