skrotnissen Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Når synes dere det er best å la barna bagynne i barnehagen? hvilke fordeler/ulemper er det for 0-3 års barna å begynne i barnehage?
skrotnissen Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2008 hadde blitt veldig glad for noen synspumkter her!!!! har oppgave på skolen der vi skal ha med forskjellige synspunkter på hvilke alder det er best å begynne i barnehage og hvorfor... sitter veldig fast her...HJEEEEEELP!!!!
trillemamma Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Jeg er jo ikke noe fagmenneske, jeg er kun en mamma. Jeg tror ikke at barn har noe godt av å begynne i barnehage før de er to-tre år. De har ikke da det sosiale behovet og de får mye tettere oppfølging hjemme av mamma eller pappa.
Milde Malurka Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Noen sier at det er lettere å få demtil å starte i barnehagen som 1 åringer enn 2-3åringer.. Vet ikke hvorfor.. Men det er i 3årsalderen det vistnok er verst å få småsøsken pga sjalusi.. Jeg skal prøve å finne ut mer altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå