*En rosa og en blå* Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har akkurat kjøpt meg angelsound på Ebay, var og hentet den på postkontoret i dag. Men kan jeg egentlig forvente å høre noe? Jeg er i dag 13+4 iflg. ul-termin og 14+3 iflg. menstermin.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Hørte ikke noe før i uke 18, men jeg brukte ikke krem før da. Husk å bruk krem på magen. Var også veldig lett å høre min egen puls, hjertet til gutten i magen gikk mye fortere. Jeg tror du kan høre noe om du som sagt bruker krem. Jeg er veldig glad jeg kjøpte den. Nå lytter jeg bare om det har vært litt stille i magen eller jeg har små vondt. veldig kjekt!
flopp Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har ikke angelsound, men babywatcher. Fikk den da jeg var 14 uker og hadde ingen problem med å finne hjertelyden :-).
lip smacker Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Ja,jeg hørte hjertelyd fra uke 9 med angelsound,brukte glidemiddel,og det funka:-) Lykke til,med litt tålmodighet tror jeg nok helt sikkert at du kan høre noe;-)
*En rosa og en blå* Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Ååh, så bra! Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem og se om jeg klarer å få til noe. Får ofre litt av glidemiddelet og se hvordan det går! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå