Gå til innhold

På fest før jeg visste jeg var gravid


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Jeg er gravid med termin ca 8 oktober. Har ikke testet men kjenner kroppen så godt at jeg VET:) Jeg er overlykkelig:))) Jeg har en gutt fra på 12 år og er sååå spent:) Elsker barn!!! For en gave!!!

Men jeg veldig bekymret siden andre helgen etter befruktning, var jeg i selskap, og det ble veldig fuktig.Jeg ble temmelig full.Jeg drikker ikke så ofte og tåler veldig lite. Nå er jeg så utrolig redd for å ha skadet barnet og at ting skal gå helt galt. Er det noen som kan si noe om dette? (kanskje et dumt spørsmål men... trengte bare å lufte det..)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å drikke før du vet at du er gravid - og det går som regel bra alikevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg tror jeg har vært ute for akkurat det samme som deg. Tok graviditetstest i går, som var positiv. Var på fest den 5. januar. Da var jeg også godt beruset. Tror de fleste opplever dette. Man kan jo ikke vite. Går vel bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har termin 25. sept. og vært full (veldig) 5 ganger mellom jul og frem til jeg fant ut nå nylig. Er skikkelig nervøs for at det har skadet barnet. Jeg har hørt om mange andre babyer som har vært med mamma på fest før hun fant ut - og alt har gått bra. Men jeg skulle ønske jeg kunne spole tiden tilbake akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt, jeg har også gjort det samme... Testet positivt to dager etter å ha vært på en fest der jeg drakk vin OG spiste fire små skiver med rakfisk :( Snakker om dårlig samvittighet, men jeg velger å tro at dette går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har lest i en bok at det som skjer før man tester (innen rimelig tid seff) har ingen betydning!

 

Slapp av, du har ikke skadet barnet i følge hva jeg har lest meg fram til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...