Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Fy f... Jeg ble skremt i natt!! Jeg skulle ut å ta den siste røyken før jeg skulle legge meg , og ante fred og ingen fare... Nedenfor huset vårt er det et gammelt ubebodd hus som jeg alltid har syntes har vært litt creepy. Samboeren min mener han har sett en kvinne i vinduet der før, men jeg har bare ledd av det, og sagt at det er fantasien hans som løper løpsk. Men nå vet jeg søren ikke! Det som skjedde i går var at jeg hørte et voldsomt dunk der nedenfra, nesten som om noen sparket hardt i veggen, etterfulgt av en helt jævlig lyd. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det... Men har aldri hørt en mer skremmende lyd. Det jeg kan sammenligne det best med er den lyden hun damen i forbannelsen lager, men ikke helt lik altså. Jeg kan liksom ikke bortforklare det med at det var en katt eller et annet dyr. Jeg kastet fra meg røyken og beinfløy inn på soverommet til samboeren min og vekte han, jeg var så redd og det tok lang tid før jeg klarte å roe meg ned. Og en ting til: Katta vår sto i vinduskarmen og stirret ned på det huset lenge etterpå. Er det noen andre som har opplevd noe de ikke kan forklare, eller som kan fortelle meg hva i hel.... jeg opplevde i natt?? Håper det er noen som gidder å svare seriøst, for dette var faktisk en helt jævlig opplevelse.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Blåste det? Sikkert bare noe som veltet Når samboeren din skremmer deg med at han har sett ei dame i vinduet så skal det ikke så mye til for å bli skremt
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Nei, det blåste ikke. Var helt vindstille. Og det er lenge siden samboeren min sa dette. Jeg sto i helt andre tanker og plutselig skjer dette...
blittmamma07 Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 kanskje noen brøt seg inn for å sove? narkomene, husløse etc ... hold oss orinentert.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Tror nok ikke det... Bor veldig lite sentralt for å si det sånn. Det verste er at jeg er jo egentlig ikke lettskremt, men holdt på å pisse i buksa når dette skjedde.
Fleskepølsa Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Narkomane kan gjerne finne seg et tomt hus sånn litt øde. Vil også si at narkomane skremmer meg mer enn spøkelser... For å finne ut av mysteriet kan du jo ta en tur dit på dagtid og kikke etter "spor"? Hold oss oppdaterte, dette er spennende!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Ja, vet jo det... Men tviler uansett på det. Den lyden jeg hørte var veldig lite mennesklig... Synes det er skikkelig ekkelt,jeg. Har sett mye ned på huset i dag. Inn i vinduer og sånn, men kan ikke se noen tegn på at det har vært noen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå