Gjest Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 ...hva sier dere om vi plutselig kommer og sier at vi er gift? Reaksjonene til de aller fleste er at det hadde de reagert på og blitt småfornermet..... Hm... Da tror jeg vi går for denne løsningen..... bare på pur f..... For det er denne måten vi egentlig vil gjøre det på. På kirkekontoret og skrive under papirene, videre setter vi oss alle tre (med barnet) på flyet til en deilig ferie.
Mamman til Mari Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Ja, gjør akkurat det dere føler for selv!! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Kunne ikke falle meg inn å bli fornærmet hvis noen hadde gjort det. Eller kanskje litt hvis bestevenninga mi hadde gjort det, for vi har lovet hverandre å være hverandres forlovere... Men tviler på hun hadde klart å latt være å si det til meg uansett. :-)
mto2 Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Dei blir vel fornærma fordi dei vil vere med å dele gleda med dåke. Gjer som de føler for, og kompromisser gjerne med å invitere til ein litt meir uformell fest seinare for å feire at de har gifta dåke.
Kaluva Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Syns ikke at man kan bli fornærmet over at noen velger å gifte seg på den måten. Det er opp til hver enkelt hvordan de vil gjøre dette. Men, jeg syns det også kommer an på hvilken måte man forteller det til familie og venner på og hvor lang tid etterpå man gjør det! Ofte er dette en dag spesielt barn og foreldre vil dele med sine barn og foreldre.. Og da bør man være litt sensitiv i måten å fortelle det på
Jannamor Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Man gjør som man vil. Det er helt ok. Lager man ikke noe opplegg overhodet, for andre enn dere 3, er det også greit i forhold til andre par som er forlovet med dato, som er før dere i køen (dette er etikette og jeg er rånøye på det, altså par som er forlovet med dato, kan man ikke gifte seg før, uten parets godkjennelse) man kan ikke forvente og få gaver, hvis man velger å gjøre det på den måten da, men det er jo ok
mamma 84 Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 hihi. satt akkurat å snakka om dette med venninna mi. Jeg vil også gifte meg, men slik at ingen vet d ... For vet at det da forventes stort selskap osv. Vi vil bare gifte oss for å gifte oss, og ikke for festen og gavene, og vi liker heller ikke all den oppmerksomheten på bryllupsdagen. Men tror nok de irundt oss hadde blitt fornærmet hvis vi gjør det. Men det får man ta da Er jo opp til oss selv hva vi vil ikke sant? Lykke til
brooklyn Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 i fare for å virke nebbete, så synes jeg da det er smålig å bare gjøre det på pur faen om dere VET at familien blir såret... ..men det er vel bare meg..jeg mener hvorfor spørre i det hele tatt om det virkelig ikke spiller noen rolle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå