Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Skal si ting går kjapt når de først begynner å reise seg disse små! Camilla har vel vært på to en uke eller to nå, og utviklingen og balansen ser jeg bedrer seg for hver dag som går. Fortsatt er det hyyyylskrik når hun ramler, men jeg tror det er mest fordi hun blir sinna og frustrert! Først så reiste hun seg bare opp, sto og dinglet før hun ramlet. Nå er det frem og tilbake rundt bordet, bort på stolen og lekegrinda og tilbake igjen. Synes hun har blitt kjempeflink på så kort tid! Og så morsomme ansiktsuttrykk når hun konsentrerer seg hehe Artig!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Så morsomt da. Gøy å se at de utvikler seg.
Millapril Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Sååå moro! Og så flink hun er. Det har jo gått så vanvittig fort fra hun begynte så smått, synes jeg. Hun er jo en skikkelig tøffing og jeg synes jeg ser hennes stole smil der hun prøver seg rundt omkring.
Rødtopp75 og to små Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Ja, Camilla er kjempeflink. Så hun reiste seg opp og sto i dag. Det var artig å se!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Det er skikkelig artig med utvikling, også så stolte som de blir (ikke minst vi ;-) Jeg synes også det har gått veldig fort med Camilla, kjapp lita frøken det der :-)
smurfen :o) Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Så flink hun er! det er utrolig morsomt å se hvor fort utviklingen deres går når de først starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå