Gå til innhold

Det presser ned i skrittet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 33 og har ikke hatt kynnere, som jeg vet om i hvertfall!!

Dette er nummer 2 og med forrige hadde jeg ingen veer og kynnere før mange timer etter at vannet gikk!

Men denne gang så sliter jeg så fælt, om morgenen spesielt, med at det presser så innmari ned i skrittet. Jeg klarer ikke kle på minsten en gang. Må bare sitte helt rolig i senga og vente en god stund før jeg kan prøve å reise meg igjen. Dette kan også skje hvis jeg har kjørt bil eller sitti på jobben en stund!!

Noen som vet om dette er starten på at noe skal skje evt hva det kalles??? Klarer snart ikke komme meg på jobb om morningen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt det opp med lege/jordmor jeg siden det er så kraftig det du har. Men jeg har mye nedpress og det har jeg hatt lenge. Babyen ligger langt nede i bekkenet. Jeg spurte jordmor hva denne følelsen var og hun sa at det er en kynne dette også, bare at den oppleves annerledes enn når livmoren trekker seg sammen.

Skrevet

Ok, så det er en slags kynne.. Fikk vite sist av jordmor at baby lå langt nede her også!! Men det gjorde forrige også ganske tidlig uten at det var så ille! Der festet aldri hodet seg og fødte 1 uke før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...