Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen er 9 1/2 måned og vi har ikke prøvd grobag før. Siden han ofte våkner om natta, kunne jeg tenke meg å prøve det. Han ligger jo aldri under dyna...

Problemet slik jeg ser det er at når vi legger han så pleier han å turne rundt og reise seg etc i 30-60 minutter, og dette blir jo vanskelig med denne grobagen. Da blir han kanskje bare sint også vil han vært fall ikke sove?

Noen som har erfaing med så "gamle" babyer og grobag?

Idiotisk at jeg ikke har prøvd det før han begynte å reise seg, men det er såpass dyrt, også sov han bra en periode også glemte jeg det bort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi startet med grobag på vår sønn på 8 mnd. Han klarer fremdeles å reise seg opp og snu seg i sengen da. Men han blir ikke kald for å sparke av seg dyna :) Tror han sover litt bedre av at det er riktig temratur hele tiden :)

Skrevet

Min datter på 6 mnd klarer ikke reise seg opp ennå, men hun er en skikkelig sengeturner, og hun trives veldig godt i grobagen sin. Hun har relativt god sparke- turne- og herjefrihet i posen. ;-)

Hun har brukt pose noen måneder allerede da, men jeg anbefaler det i alle fall på det sterkeste. Det ble en mye bedre natt for både meg og henne da vi begynte med det.

Skrevet

Kan dere anbefale en spesiell type? Hvor mye koster de? Er det det samme som babysafe?

Skrevet

Vi har ikke grobag,men en annen sovepose. De har god turnefrihet i de. Min kosta 699,så de er ikke akkurat billige.. Men veldig verdt pengene:) I begynnelsen la vi dyna ved sidenav sånn at han ikke trodde han lå i bare pysjen:) Nå koser han seg i soveposen sin:)

Skrevet

Jeg kjøpte vår nattpose på H&M. Synes den fungerer veldig bra på vår lille krabat på nesten 6 mnd. Har brukt den en måneds tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...