Gå til innhold

,,,Gruer meg masse...har legetime i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da sitter jeg nå her da å venter på å få gå til legen kl 14.00...

har ikke hatt mensen siden 6 november, og har masse symptomer på at jeg kan være gravid..men har testet negativt 2 ganger..så har minimalt med håp.. :(

har så utrolig lyst å være gravid, så jeg er kjempe nervøs, og har lege skrekk i tillegg, så er kjempe nervøs pga det også.... :(

skulle så gjerne ønske at jeg var gravid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok helt fint:) Bare bra at du har klart å bestille time og skal komme deg til legen med legeskrekk..:) Men et svar må du jo få nå. Håper masse at du kommer tilbake her i ettermiddag me gode nyheter:)

Lykke til:)

Skrevet

Sender deg en stor klem jeg!

Skal krysse fingrene for deg i dag!! :)

Skrevet

takk folkens :) kommer med inn her med en gang jeg kommer hjem igjen! håper at det blit positivt svar :) :)

Skrevet

Masse masse lykke til klem sendt til deg! kom tilbake med gode nyheter!!!

Skrevet

skal prøve å komme tilbake med gode nyheter vettu :) :)

er så nervøs! har vaska og skrubba hele huse, tror aldri det har vært såååå reint her før! hehe

Skrevet

blir spennende.. skal krysse fingrene for deg:)

lykke til...

lykketil klem:)

Skrevet

testet negativt på tisseprøven der også, men han ville ikke ta blodprøve da........... da måtte jeg ha ny time!

og symptomene kom sikker av at jeg hadde for mange tanker i hodet mitt(noe jeg faktisk ikke har)

Og selv om mensen har vært borte kom den sikker snart igjen, og hvis den ikke gjorde det, eller hvis jeg fikk mer symptomer så måtte jeg komme tilbake!

HALLO!!!!! han gadd jo ikke sjekke meg en gang jo!!!! jeg har jo mage som er hard som bare F, og MASSE symptomer...hmm..... jeg eg fortvila, forvirra og lei meg..... :(

Skrevet

AKKURAT det samme skjedde med meg og hos legen!

Dei bryr seg ikkje LITT ein gang.. testet 2 svak positive heime, og der var det negativt! Ville ikkje høre på symptomene mine ein gang :(

Skrevet

jeg blir så forbanna! og det ble typen min også!jeg var der inne knappt 15 min!

han bare spurte om jeg nettopp hadde flytta hit siden jeg ikke hadde vært hos han før....og da sa jeg jo seff ja! og da sa han at det var det som var grunnen, og at jeg tenker på for mye....begge tingene er jo FEIL!!!!!!!! ååååååhr!!!!!!! dumme dumme dumme dumme lege!!!!!

når jeg har fått mensen på på samme tid siden jeg var 13 og nå er jeg 20 år, så er det merkelig at den plutselig bare skal forsvinne nå sånn helt uten videre!

og siden jeg tydelig vis ikke var gravid burde han kanskje ha sjekka HVORFOR mensen er borte da!!!

Skrevet

Jeg hadde garantert gått til en annen lege for å få en mening til hvis det er mulig...Skal jo ikke være slik...

Håper ting ordner seg for deg snart ihvertfall:)

*trøsteklem*

Skrevet

Bestill time hos en gynekolog, f.eks. på Volvat. Da får du nok en annen behandling, skal du se. Må betale litt da, men får time på veldig kort varsel. De har også ultralyd, både utvendig og innvendig.

Skrevet

tenkte å dra til en annen lege ja! ringte for å klage på legen, og dem sa at jeg var ikke den første som hadde klaget på ham....trygt!!!

jeg er så forvirra og lei meg :(

Skrevet

Sånne leger er fæle! At det sitter i hodet ditt??? Hva slags svar er det? Utrolig uprofesjonelt!!!

Klart du skal ta blodprøve! Først for å måle Hcg... og så forå sjekke hormoner, for å se hvorfor du ikke har fått mensen...

Den legen der er ukompetent, nedlatende og burde finne seg et nytt yrke. Bytt lege! Og mens du venter på ny lege så går du privat...

Ønsker deg masse lykke til!!!

Hilsen ei som har opplevd sånne selv...

Skrevet

han mente at jeg hadde for mye å tenke på....(ehm...NEI!!!) men hvis jeg fikk flere symptomer eller problemer så skulle jeg komme tilbake! han ville ikke høre på hva jeg hadde å si i det hele tatt! jeg er så skuffa! :(

men håper å få komme til en bedre å mer "pratsom" lege snart! som vil ta blodprøve uten at jeg må sette opp extra time......

Skrevet

Jeg skal til lege i morra 13.15.. Har tatt en test somvistepositivt.. ååå håper virkelig den viste riktig? Kan den vise feil når det er tydeligpositivt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...