Gå til innhold

Prinsesse HockeyMom!!!

Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Næmmen jøsses, er du her inne også du?!

Betyr det at du er preggy igjen eller bare henger du igjen fra "gamle dager"?

Uansett: Ser du har hisset på deg noen skumle anonyme! hehe. Fysjom a gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe neida er ikke gravid jeg, ikke ennå i hvertfall. Jeg håper det ikke blir så lenge til neste gang da :)

Er her fordi denne kranglesiden er morsommere enn den på dib :) og anonym er full av graviditetshormoner, noe som gjør det hele enda mer morsomt :)

Skrevet

Aha, I see.

Så mye har ikke jeg fått sjekket ut disse sidene så jeg er ikke helt oppdatert der altså, men nå må jeg jo følge med de få gangene Thea gidder å ta seg en dupp.. Med andre ord blir det ikke så ofte.

Enjoy de gravide hormonbombene, vi skal ut å gå tur i skogen med ei venninne så snart Thea våkner!

Ha en fin dag =)

Skrevet

Hørtes ikke dumt ut. Kanskje vi skal gå oss en tur i dag og? Får se etter vi har hentet leiebil :)

Ha en fin dag dere og :)

Skrevet

Du er ikke på tjukka engang, nei... greit å merke seg hver gang du stikker nesa di inn i alle mulige saker!

Du må virkelig ha lite å drive med -syntes du uttaler deg i hytt og pine om alt og ingenting, jeg...

Skrevet

Hva jeg gjør og ikke gjør er ikke noe du har noe med. Mine grunner for å være her har du heller ikke noe med. Har forklart det før, så hvis du er veldig nysgjerrig får du lete det opp. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...