Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hei jenter. Trenger litt råd. Vi har en flott gutt på 4 år sammen og har sånn smått begynt å prøve på nummer to. Nå er det imidlertid veldig labre tider på jobb, og jeg har vært permittert. Har nå fått beskjed om at om jeg vil fortsette i min stilling, kan jeg gjøre det - men ikke lønnsøkning før i mai. Jeg er svært underbetalt ifht utdannelsen og stillingen min, og får nå større ansvarsområder. Så da lurer jeg på hbva jeg skal gjøre... Om jeg skal legge nummer to på vent til i mai, eller om vi bare skal kjøre på? Jeg skal drive firma alene da sjefen har tatt på seg et oppdrag en annen plass i landet. Litt ufint å bli gravid oppi det hele kanskje? Huff, nå er jeg forvirra... Klem fra mio.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Synes du bare kan kjøre på jeg:) Er jo ikke sikkert du blir gravid med en gang heller. Eller så kan du velge en mellomting da, vente et par måneder og kjøre på. Da er du sånn ca midt i mellom nå og mai:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå